J'avais mis un lien vers le Kickstarter pour financer les améliorations sur Xenonauts 2. Déjà les trois premières étapes sont franchies. #1 Modular Weapons (£50,000 - UNLOCKED!) #2 Geoscape Situations (£75,000 - UNLOCKED!) #3 Locational Injuries (£100,000 - UNLOCKED!) #4 MARS Weapon Platform & Sentry Guns (£150,000) #5 Additional Community Edition & Modding Support (£200,000) #6 Weather Conditions (£250,000) €130 873 sur 56 714 € objectif 4 063 contributeurs 24 jours avant la fin
Une démo est déjà dispo sur GOG
LeChat a écrit J'avais mis un lien vers le Kickstarter pour financer les améliorations sur Xenonauts 2. Déjà les trois premières étapes sont franchies. #1 Modular Weapons (£50,000 - UNLOCKED!) #2 Geoscape Situations (£75,000 - UNLOCKED!) #3 Locational Injuries (£100,000 - UNLOCKED!) #4 MARS Weapon Platform & Sentry Guns (£150,000) #5 Additional Community Edition & Modding Support (£200,000) #6 Weather Conditions (£250,000) €130 873 sur 56 714 € objectif 4 063 contributeurs 24 jours avant la fin
200.877€ (178.930£) et plus que 28h.
Xenonauts-2 September Progress Update!
The closed beta is still planned for the start of November and I'll keep everyone informed on our progress towards that deadline as it approaches.
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